Известие

Collapse
No announcement yet.

Бавно включване на турбото.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Като цяло това е малкото зло което ти се е случило. Ясно че пак са пари, но не е като тотал. Сещаш се какво ще стане ако маслото тръгне към всмукателния колектор, прекъсвач докато не свърши, а като свърши приключва и мотора. Това в случай че не успееш да го изгасиш на скорост, но автоматика незнам как се гаси...
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Като цяло това е малкото зло което ти се е случило. Ясно че пак са пари, но не е като тотал. Сещаш се какво ще стане ако маслото тръгне към всмукателния колектор, прекъсвач докато не свърши, а като свърши приключва и мотора. Това в случай че не успееш да го изгасиш на скорост, но автоматика незнам как се гаси...
      Качествен ремонт на турбо - 650лв. на Гарет 1749 (Алфа 156). Изживях го Юли месец. Тия междинните цифри ги забрави, те са за зарибяване или китайски китове. Търси си някой при който можеш да видиш машините, особено тази за проверка на теч на масло и вибрации до 140 000 оборота поне
      Last edited by Alex_26; d.m.y г., 12:27.

      Comment


      • #18
        Преди три години рециклирах турбото на моята 159-ка , която е 1.9 .-150 к.с. защото беше тръгнало -дебалансирана топла част и ми казаха , че е по-добре да се направи тогава , вместо да се чака и да ми направи беля ,когато най не очаквам.Беше сменен целия т.н. патрон плюс там всички уплътнения , втулки и други карантии -850лв., като в цената влизаше и баланс на стенд , като ми дадоха и писмена гаранция за време и пробег.Абе със свалянето и слагането на турбото с генерацията , гарнитури , дрън , дрън , ново масло , почти хиляда.Реално старо е само тялото на охлюва.От тогава до сега никакви проблеми , но едновременно с тази процедура , махнах и пеперудите и отстранихме ДПФ -физически и софтуерно изключване, както и запушване и изключване на ЕГР-ра , защото реално турбото се прецаква при запушен ДПФ -прегрява и криви перките на топлата част или прави други бели.Сега цената би трябвало да е малко надолу.
        Alfa Romeo Giulietta 170hp

        Comment


        • #19
          При мен няма ДПФ и ЕГР, но явно си има друг проблем.
          Alfa 159 2.4 JTDm Navi Q-Tronic
          www.3dlaserfotos.com

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Като цяло това е малкото зло което ти се е случило. Ясно че пак са пари, но не е като тотал. Сещаш се какво ще стане ако маслото тръгне към всмукателния колектор, прекъсвач докато не свърши, а като свърши приключва и мотора. Това в случай че не успееш да го изгасиш на скорост, но автоматика незнам как се гаси...
            CO2 пожарогасител във входа на въздуха. Прекъсвач няма в такава ситуация, щото работи на масло, така че и преди да го изпие пораженията сигурно пак биха били сериозни. Не съм много набожен ама се прекръствам при мисълта


            Comment

            Working...
            X